A széf nem nyitható ki

Menjen végig velünk néhány kérdésen, és közösen megtudjuk, hogy mi a lehetséges egy nem működő széfzár megoldására.

Az alábbi lépések segítségével megpróbáljuk kideríteni, hogy mi állhat az Ön problémájának a hátterében.

Kulcsos széfzár

LÉPÉS I

Győződjön meg arról, hogy a széfzárban lévő kulcs forog-e.

KROK II

Próbálja meg megtisztítani a nyílást az alábbi videó alapján:

Gratulálunk a sikeres megnyitóhoz!

Javasoljuk, hogy készítsen másolatot a kulcsról , hogy ez a jövőben ne fordulhasson elő.

UTOLSÓ LÉPÉS

Ha a széfet továbbra sem tudja kinyitni, akkor próbálkozzon a pótkulccsal.

Persze ha az aktuális kulcsot sokszor használták, akkor már a kopás jelei is megjelenhetnek rajta. Ezért a második kulcs szerepel.

2. kulcs nem áll rendelkezésre, vagy nem nyitható.

Abban az esetben, ha a pótkulccsal sem nyitható a széf, akkor azt egy partnercégünk tudja csak kinyitni.

 

LÉPÉS III.

Ha a kulcs 90°-nál nagyobb szögben elfordítható, a reteszcsavar meglazult .
Ha lehetséges, a széfet az oldalára helyezheti vagy képpel felfelé és próbálja meg kinyitni.

Lépés III.

Ha a kulcs legfeljebb 90 fokkal forgatható el, akkor próbálja meg a másik kulccsal kinyitni a széfet!

A széfet hol vásárolták?

Válassza ki, hogy a széfet közvetlenül a cégtől vásárolták-e. Rottner vagy egy kereskedő partner.

A széf nem garanciális

Ebben az esetben szerviztechnikusaink készséggel állnak a rendelkezésére.

A széf egy partnerkereskedőtől vásárolva

Ha a széfet partnereladótól vásárolta, akkor közvetlenül az oldalán kell reklamációt benyújtani.
A kitöltött reklamációs űrlapot küldje el közvetlenül annak a partnereladónak, akitől a széfet vásárolta.

A széfet a Rottner Security vállalattól vásárolták

Kérjük, küldjön el nekünk egy kitöltött reklamációs űrlapot, amely tartalmazza a számla vagy a pénztárgép blokk eredeti/másolatát , és a lehető leghamarabb feldolgozzuk panaszát.