Szállítás

Magyarország zászló ikonra Ingyenes szállítás

 

A megrendelt termékek küldése szállítmányozóval, postán vagy vasúton történik a vevő számlájára és kockázatára; a vevő viseli annak kockázatát is, ha költségmentes, franco szállításban egyeznek meg. Az áru az eladó részéről nincs biztosítva. A szállítási károkat azonnal jelezni kell a szállítmányozónál, a postánál vagy vasútnál.

Szállítási időtartam


A raktáron lévő termékek szállítási határideje 3-5 munkanap. A megrendelt terméket/et legkorábban a követő következő munkanapon dolgozzák fel. A megrendelés feldolgozása után a nyomkövetést és a csomag azonositó számot e-mailben küldjük, az Ön álatal megadott e-mail címre. A nehéz csomagok ingyenesen szállitásra kerülnek a ház/tömbház bejárati ajtójáig.

Az általános rakományszállítás a hivatalos munkaidőben 7-től 17-ig történik.

Kis csomagok GLS logo


30 kg-nál kevesebbest huzó csomagokat a GLS futárszolgálattal szállítsuk 3-4 munkanapon belül.

Közepes / nagy széfek DB Schenker logo


A 30 kg feletti termékeket a Schenker Logistics futárszolgálat szállítja. A szállítmányozó társaságok nem hozzák a terméket be az épületbe; csak a ház/tömbház bejárati ajtójáig szállítják. Udvari házhozszállítás.

Kapcsolattartás


Rottner Tresor GmbH
Thern 17 4880 St. Georgen i.A.
Österreich
Adószám: ATU69719735
Tel: +3615507322
E-mail: iroda@rottner-security.hu

Hogyha a megrendelt termék szállítás közben megsérül , és a sérülés látható/tapasztalható a szállítás napján , akkor megkérjük tessék jelezni, hogy a termék/ek sérültek. Megkérjük 14 napon belül jelezze a károkat a Rottner Comsafe-nek. Jelentsen és gondoskodjon a szállítmány visszatéréséről. Közvetlenül a termék/ek kézhezvétele után ellenőrizze, hogy nincsenek sérülései és hogy teljes-e!

Az általunk megnevezett szállítási határidők és szállítási idők nem kötelezőek. A megrendelt áruk szállítási határideje a megrendelés-visszaigazolásunk napjával kezdődik és azzal a nappal ér véget, amikor az áru elhagyja a gyárat. Ha az ügyfél megrendelés-visszaigazolásunk beérkezése után kéri a megbízás változtatását, akkor a szállítási határidő csak a változtatáskérés általunk történő írásos visszaigazolásával kezdődik.

Jogunkban áll a részszállítás és a részteljesítés. Vis major esetén jogunkban áll a szállítást, illetve a teljesítést az akadály idejére kitolni, vagy az miatt a szerződéstől visszalépni, a még nem teljesített részét részben vagy egészben illetően. Vis major áll fenn minden olyan körülmény esetén, mint intézkedések, sztrájkok, kizárás, üzemzavar (pl. tűz, energiahiány), valamint közlekedési utak akadályoztatása, függetlenül attól, hogy ezek a körülmények nálunk, a szállító üzemnél, a szállítmányozónál vagy egyéb harmadik személynél fordulnak-e elő. Ezekben az esetekben az ügyfél nyilatkozatot kérhet tőlünk, hogy visszalépünk-e, vagy egy adott határidőn belül teljesíteni akarunk-e. Egy általunk meghatározott, adott határidő lejárta után a szerződéstől visszaléphet, ha az áru / szolgáltatás a határidő lejártával nem elküldöttnek, ill. nem teljesítésre késznek van jelentve. Ha a szerződő partner elfogadási késedelembe kerül, jogunkban áll, választásunk szerint, vagy az árut nálunk raktározni, amiért megkezdett naptári naponként 5,- EUR raktározási díjat számítunk fel és ezzel egy időben ragaszkodunk a szerződésteljesítéshez, vagy jogunkban áll egy maximum 10 munkanapos utólagos határidő megállapítása után a szerződéstől visszalépni, és az árut más módon értékesíteni. Mindkét esetben érvényes a bruttó számlaérték 2 %-ig terjedő kötbér.